Från en viss stad

Tänkte om vad jag köpte när jag var i en viss stad med Julia, köpte inte så mycket. Först gick vi runt på Cubus, Buttricks? och så såg vi Lagerhaus o var där jättelänge, de var skitkul! Sen så åt vi på kinamats buffé de var supergott 8) Efter de gick vi och kollade lite på olika saker och så köpte jag en väska, vanlig svart med ett kort och ett längre band. Vi köpte mycket godis också eller ja vi köpte en "tivoliklubba" var, en och en halv rem och ett chokladbolls rör typ. Sen så gick vi runt i gamla stan mycket och så åt vi glass med nybakad våffelstrut typ, fast jag orkade inte ens halva efter all mat och godis så slängde resten d'x Sov över där och sen kom Elin o vi spelade Cluedo och gjorde andra saker typ ;) Hadebra!
eftervarjeinläggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0