Onsdag

Idag red jag, haha, höll jag nyss på att skriva eller jag skrev de men kom nu på att jag fakitskt inte red för de är Saras vecka :) Men jag gick iaf i skolan som vanligt ^^ I stallet råkade en tappa kokhett vatten och nudlar på mig de gjorde inte ett dugg ont de första sekunderna men sen sved de som jag vet inte vad. Jag kylde iaf benet sen och där jag redan skrapat upp brände de känns inte lika mycket nu men på foten så är de ngt konstigt och den bränner de i :P
Och imorrn blir inte bra, säger vi, de ska hända en sak jag inte vill berätta eller kanske inte får, men de är inge bra iallfall. Och de är troligen sista gången jag hoppar underbarast mest älskade fantastiska gulligaste busigaste bästa Peter. Jag har bestämt mig för att sitta på en shettis två gånger till och de ska vara Peter, jag måste sluta rida shettis. tja, imorrn är de ju barbaka hoppning på honom, peter, nästsista gången jag sitter ponnyn jag aldrig kommer glömma, världens bästa peter (L)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0