tofrelösö.

Nu skriver jag inte som jag brukar utan tar torsdag, fredag, lördag samtidigt så då blir de skrivet i "dåtid" xD
Torsdag: Hoppade bästa barbacka gick ganska bra han sprang som vanligt men annars gick de super. Inte mycket mer om de förutom att vi redovisade någonting på NOn.
Fredag: Var discjockey med Andréa & Julia på något Disco min syrra och min granne hade typ^^ vi stog där ungefär 2 ½ timme eller vi stog lite i kassan också, de ändå vi gjorde som "discjockey" var att byta skivor och prata lite i micken ;P
Lördag: Sov från fredag till lördag hos Andréa med Julia sen kollade vi när Andréa tävlade dans/bugg.
Söndag/idag: I morse vaknade jag runt halv 8, vid 8 gick jag upp och de fanns typ ingen frukost och alla sov så jag gick ut till kaninerna och till Wera, våran katt i en halvtimme. Sen vaknade min syrra och vi kollade på ngt program på SVT-Play sen åt frukost, gröt och scones typ. Sen har vi hoppat studsmatta och städat i badrummet (av egen vilja xD) och i hallen. Hejdå alla ;P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0