2 veckor kvar? :O

Shit, kom på nu att de bara är två veckor kvar på sommarlovet, Eller de stämmer väl?
Helt sjukt, jag har varit med Julia i typ fem dagar för vi har aldrig lyckats vara hemma samtidigt. Först var jag i Spanien sen ridläger, sen träffades vi, sen så åkte jag till stugan och när jag kom hem åkte hon till Åland typ och nu är hon i London.
Aja, idag ska jag inte göra så mycket heller eller jo jag  ska packa för imorrn ska jag åka till stugan o sen åker jag hem på söndag, så de blir nog inget bloggande eller jo om pappa skaffar internet förstås. Blir någon bild från stugan och en från Skara Sommarland. Jag vet att jag inte skriver några smilisar men de blir inte lika rörigt att läsa när man har utan smilisar tycker jag.
Från Skara Sommarland, haha.
Stugan
Ladan i stugan.
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Snygg bild där! :D

Förlora du loppet? :P

2010-08-04 @ 14:54:58
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: Sara T :)

Hur gör man typ heder, som finns överst på bloggen? ,)

'Jag är inte tekniskt ;)

2010-08-04 @ 18:38:02
URL: http://denponnygalnajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0