Delta 7:2, bumbibjörn ;)

Namnet där uppe Delta är vårat arbetslag min klass heter alltså 7:2 och min halvklass heter bumbibjörnarna x) Idag hade vi de lugnt vi hade typ poängjakt i mentorsgrupperna massa olika saker gjorde vi, våran grupp hette Lisas Änglar, våran mentor heter de alltså ^^. Efter skolan var jag med Julia o vi hann inte göra så mycket förutom att vi hjälpt Elin H att sätta upp bommar och sånt när hon red. Kommer troligtvis inte blogga lika mycket nu när skolan börjar dels för att jag inte vill stressa med läxorna bara för att hinna sätta mig vid datorn lixom och för att de inte finns så mycket intresant att blogga om. Tänkte mest blogga när de är ttyp hoppträning eller tävling eller något annats kul, vem vill läsa om min skoldag typ? xD Imorrn ska vi få våra schema får hoppas på ett bra vet redan när jag slutar och så men, schemat är ändå kul att veta. Juste vi har dått ny bildlärare och träslöjdslärare :)
Sitter just nu och kollar på http://www.youtube.com/watch?v=CkFEOqZmzxA de är typ en tävling man ska sjunga "Upplev Mer" xD

eftervarjeinläggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0