Hemma

Nu är jag äntligen hemme från stugan efter 6 timmar i bilen, om de inte hade varit för hummelsta köerna hade vi åkt hem på typ fyra h men där fick vi stå i en timme, skitkul. Är supertrött nu så orkar inte skriva så mcyket, typ att jag sitter och chattar med en massa sävafolk eller jag kollar bara vad de skriver. Imorrn ska jag till Julia vid tio och före de gå upp äta frukost ge mina knainer mat, ge min katt mat och sen gå och mata grannens katter. På kvällen blir de ridning hoppas på att få rida Millan, hon är så sjukt kul att rida juh :D Snart måste jag nog sova, aja tänkte bara säga att min blogg kanske blit lite mer intressant när ridningen börjar igen :P Hade super bra  skumbanan ♥ de där rimmade inte men jag är trött.
eftervarjeinläggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0