Hoppträning på...

Finest Fabel, Fille :) Borstade och mös med honom länge för att lära känna honom lite bättre. Vi red en bana med tre oxrar på en lång sida andra långsidan; två räcken snett igenom räcke och bommar på medellinjen som ledde till ett till räcke. Det gick ganska bra måste bara lära mig fatta galopp på honom. Önskade Indra, Fille & Millan till nästa gång, har inte ridit Indra på typ ett år och hon ser kul ut.
Löstränade Muffin idag med med att han ska bromsa på mitt konstiga kommando gick inte lika bra jag var okoncetrerad och då blev han också de men imorrn ska jag köra igen :)
I skolan spelade vi brännboll hade SO & Svenska, fast inte riktig riktiga lektioner än. Men en läxa har vi fått ord till nästa fredag. Har bestämt att jag ska göa läxorna samma dag som jag får de (har skrivit i min loggbok) och att jag ska repetera läxförhör/prov flera kvällar i rad. Jag kom på att blogg och logg är lite lika och låter lite lika, kan de höa ihop? x)
eftervarjeinläggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0