Mys med Muff

Gick ut till min kanin igen. Först mös jag jag med honom på studsmattan, han var hur lugn som helst. Sen lät jag honom bara springa mot hindrena och han sprang hoppade vände självmant och hoppade igen, hur duktig som helst. Jag kom på idag att när jag ber honom att hoppa då gör han de inte men sätter jag honom en bit ifrån så hoppar han super bra! Sen lät jag honom bara springa lite och sen släppte jag honom och lät honom äta lite grönt. Så skulle jag kolla om man kunde lägga honom på rygg och de gick jättebra han låg där ett tag sen reste han sig lite senare prövade jag igen och han var hur avslappnad som helst! Min syrra tog lite kort oss också, bara fem stycken typ men de blev bra (Y) har kort när han ligger på rygg också. Lyckas tyvärr inte ladda över bilderna just nu. Imorrn ska jag till en viss stad med Julia så jag går upp tidigt så jag hinner ta han om kaninen också :)
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Aww :D

2010-08-11 @ 21:21:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: josefine

haha nu har jag bild på min blogg när ceasar sitter xD

2010-08-13 @ 16:51:52
URL: http://josefineelovsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0