Packa :O

Hah, ja som ni kanske ser på rubriken så måste jag packa nu, nu nu. Har ju haft hela dagen på mig men ingen har sagt åt mig att göra det. Har suttit sjukt mycket vid datorn idag men har också varit ute och släppt kaninerna lösa försökte hoppa lite med Muffin. Tror aldrig riktigt vi kommer komma igång med hoppning igen tyvörr, de var riktig roligt faktiskt han har hoppat 65cm men då var han kanske fem år. Vi fick de när de var fyra och då kunde han inte hoppa o så hoppade han så högt, eller iaf 60cm. Men nu är han 6 år så de blir nog inte mer än 30cm för jag vill inte att han ska arbeta för mycket, han är ju ändå ganska gamal. Har iaf hjälp Sara att fixa hennes blogg lite idag http://tindrandestalltjejen.blogg.se/ Kommer bild på headern, väldigt enkel men ändå och en bild på kaninerna.
madeofme
foto: jag
foto; jag
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar min Header starkt! :D

2010-08-04 @ 22:14:53
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0