Pay and Jump 27/8

I fredags red jag Pay and Jumpå på Millan :) På framridningen tog jag de ganska lugnt galopperade något varv på rundvolten och travade, mest skrittade och hoppade tre hinder. Inne på banan var hon som vanligt hur snäll som helst i 70 hoppade hon allt sen i 80 glömde jag svänga lite och vi hade nästan ingen fart ibland men som Katta sa hon hoppar alltid. Hon är helt underbar :')<3
Senare åkte jag och Andrea till Elin där var också Julia var de var mycket galet och kul, vi somnade halv fem på morgonen och vakna halv tio, snacka om att vi var trötta då, hehe. Vi åt oss tjocka och kollade på film, busade och skrev i Elins ansikte :P
Redigering jag
eftervarjeinläggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0