RiDNiNG! :D

Vaknade 09.40 så de blev lite stressigt för Julia skulle hämta mig 10.00 men hon försov sig också så jag kunde egentligen tagit de lugnt. Var där i några timmar, badade lyssnade på musik och flummade (;
O sen äntligen den efterlängtade ridningen :) När jag kom ner till stallet kommer typ Marika, Elin H o Minna och säger att jag skulle rida Fille. Men han hade tappat en sko så han gick bara en lektion så då blev de Millan istället. Hon var jätterolig frammåt och så, får man gång henne i början så håller hon farten ganska bra, så de blev att sakta ner lite, inte vad jag trodde jag skulle göra på den ponnyn. Vi började med att rida på volter och fyrkantspår o då kändes hon ganska stel men frammåt. Sen körde vi lite markarbete eller typ länga mellan två pyttehinder och korta, gick inte så bra att korta men länga gick väl bra hon anpassar sig så bra. Vid avtravningen försökte jag lugna ner henne lite o sen sa Nina (ridlärare) att vi kunde rida på halvlånga tyglar om man ville och då lyssnade hon jättebra emot början så hon var lite mer osvängbar, de var bara att använda skänklarna nästan kändes de som. Bra första lektion men blev väldigt trött efter en hård lektion (a) Hoppnig på fredag hoppas på att få rida Millan och sen hoppning på måndag igen (:
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Sara

Det såg väldigt bra ut :P

2010-08-09 @ 21:53:20
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: Sara

Såg riktigt bra ut :P

2010-08-09 @ 22:06:22
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: Hanna H

Vad roligt! Längtar tills om 2 veckor för då ska jag vara med i hopp specialen på lördagar! men det blir inte den här lördagen, för vi har inte hämtat Dalme då!

2010-08-10 @ 14:36:04
URL: http://hopphanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0