Stugan, ontyttig sommar.

Pappa fixade internet för en dag här. Den gången vi nu åkte till stugan så åkte vi faktiskt mest hit för att "jobba" lägge om de gamla, gamla taket. Behövde egentligen inte hjälpa till så jätte mycket idag men jag satt på taket i flera timmar, ganska avslappande faktiskt (xD) Juste, köpte en kalender idag, eller ja päronen betalade men, men den kostade, en vanlig svart för 130 kronor, ganska dyrt tycker jag för en kalender men den räcker ju hela 2011 och de är väl så sånt kostar nu förtiden. Igår var jag på kalas när vi kommit fram hos min kusin o då var de tipspromenad o då vann jag, vann typ åtta pennor med gummigrepp och så var de fiskedamm så jag fick massa godis, god mat och tårta 8).
Jag har tänkt på hur mycket mer onyttig jag varit på den här sommaren än på en vanlig skoldag eller så. För man åker iväg mycket mer och då köper jag typ alltid glass vilket jag inte brukar göra annars eftersom jag inte har tillgång till de eller tänker på det. Men nu på sommaren har de blivit sjukt mycket, bara jag som tycker det? eftervarjeinläggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0