Vet att ingen orkar läsa testet men gjorde ändå xD

1. vad heter du? Cissi, ungefär (a)
2. hur gammal är du? 13, eller ja i oktober då :P
3. är du singel? jaa
4. vem/vilka är dina bästa vänner? Julia ♥ 
5.  är dom bra? Bäst ♥
6. hur många kuddar har du i din säng? tre ;)
7. vad sover du i? en säng?
8. hur lång är du? 158/160 :D (Jag vet att jag är aslång (a))
9. är du kär? näe (:
10.hur sminka du dig? jag sminkar mig inte dx
11. har du dumpat  en kille/tjej? hah, näe xd 
12.har du blivit dumpad? näe 
13. vem hatar du? skulle aldrig skriva de här?
14. vill du ha barn? tidsfråga, typ xD
15.vill du gifta dig? omjag är lycklig :P
16.brukar du platta håret? nä :P
17. brukar du stjäla? alltid 8D
18. har du rökt? aldrig 
19. är du glad? ja (;
20. hur mår du? bra :P
21. brukar du träna? äe, nja, eller ridningen inge mer :P
22. vad tränar du? ridning^^
23.är du galen? kanske ;)
24. vem  är  din barndomsvän? mina brorsor (a)
25 är din barndomsvän  snäll? ja ;D
26.kan du lita på honom/henne? såklart :P
27. är du vuxen? nä ^^)
28. har du ont i huvudet? nä xd 
29. ögonfärg? Grön
30.vart är du född? Uppsala  
31. är du cool? de vet väl alla?
32. äter du nyttigt? vet inte, inte övernyttigt :P
33. vilken skola går du på? örsa
34.är du duktig i skolan? fråga mina lärare :P
35. har du fått IG på nått prov? har inte betyg än (:
36. har du haft alla rätt på ett prov? ja xd
37. har du blivit utslängd från någon lektion? inte vad jag minns ^^ 
38.är dina lärare bra? de flesta :)
39. vilken klass går du i? Delta 7:2
40. vart brukar ´du köpa kläder? Olika xd 
41. har dina vänner snygg stil? jadå (x
42.äger du en mobiltelefon? nä, fyra ^^
43. vad har du för mobil? W595 Sony Ericsson
44.' är den bra? efter att ha tappat den i toan så är den iaf hållbar och jag tycker den är bra ^^P
45.har du vart i  norge? ja
46. har du vart på liseberg? ja
47."---------------" grönalund?  ja
48. är du rädd för sprutor? inte särskilt
49. vad gör du? bloggar eller gör de här testet och chattar :P
50.vad ska du göra när du har svarat på dena sista frågan? bdb :P
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Hoppteamet - Emelie

sv; haha, ja de e jossan som rider corren ;P

2010-08-01 @ 23:03:47
URL: http://hoppteamet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0