Tisdag

Fin rubrik va? ;o

Har inte hänt så mycket än idag klockan är ändå bara halv elva. De senaste två morgorna har jag blivit väckt igår var de pappa som väckte mig och frågade om jag ville äta min mannagryns gröt (stavning?)då eller senare, efter de kunde jag inte somna om. Idag så väckte min syrra mig och frågade om jag hade skrattat, för antagligen hade jag skrattat i sömnen så de hörde ändå ner och sen så skulle hon iväg på ridläger och då kommer ännu en gång upp och frågar om de är hennes eller min ridstrumpa hon tagit på sig :P Båda dagarna har jag blivit väckt typ halv nio och de sista veckorna på sommarlovet ska man få sova lääääänge ju dx Aja, gick iallfall upp för att jag inte kunde somna o så har hunnit göra lite eller ja, jag har varit ute hos kaninerna och gett de mat och gjort rent buren med mamma. O så har jag redigerat lite bilder som kommer nu; 

foto: josse redi: jag Foto: Jossanamigoblogg.se, redigering: jagfoto: jossan redie: jagFoto: Jossanamigoblogg.se, redigering: jagfoto: josse _ redigering: jagFoto: Jossanamigoblogg.se, redigering: jag

eftervarjeinläggg




Kommentarer
Postat av: Sara

Wow! Vilka fina bilder! :D

2010-08-04 @ 14:59:44
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0