Världens minsta, men bästa Peter ♥

Jag har inte känt denna känsla på ett halvår, denna underbara känsla. Idag fick jag rida Peter, som sagt ett halvår sedan. (Peter är en shetlandsponny jag red i ungefär 2 år, tävlade några gånger Nu har jag blivit alldelles för lång, eller ja trodde jag i alla fall) Jag red barbacka och tänkte krossar jag ponnyn ja då hoppar jag väl av, eller ja nästan...Men Peter verkade inte ta någon skada han frustade under nästan hela lektionen och sparkade bakut!
Vi skulle ha lite leker, för skojjs skull sista gången, lilla Peter sprang på och busade. Vi körde bland annat leken 1, 2, 3 då 1=Skritt, 2=Trav och 3=Galopp. Han busade lite och drog ner huvudet, men det kändes bara bra att han tyckte det var roligt! :)
Blev ett rörigt "första" inlägg, men här får ni iaf en bild från sommaren 2009! :D
eter

Kommentarer
Postat av: busbarn

aw va roligt! :)

2010-12-21 @ 15:17:29
Postat av: Josäfin :>

Aww :')

Peeeter<3

2010-12-21 @ 16:56:10
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0