FREDAAAAAAAAAAAAAG! :D<3

Yes, idag är de fredag. Idag så missade jag inte bussen för jag är duktig ((a)) Började som vanligt med syslöjd, musik, engelska (förhör). Sen vare lunch och lunchrasten ägde sönder xP alla typ kittlade sönder mig eller ja matilda, julia och andréa. Ogillar sista lektionen de var SO och jag är alltid skit trött så idag typ somnade jag och våran lärare blev sur för att andréa kom och tänka på en sak. Hon typ fnissade och jag hörde ingenting och sen sa våran lärare "ska du gå ut eller går det bra?". Som om andréa hade några problem eller något xD Sen åkte jag till stallet och glömde mellis så jag var bajjs hungrig. Ikväll blir de Let´s Dance. Nu måste jag leta efter något bra att laga för jag ska laga maten idag (a) Hejjsvejjs på alla som läser (om de är någon som läser xD)
/ cissiälskarpeter (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0