Fredags maränger?

Hejj! :D Skriver om fredagen idag (lördag) eftersom jag inte skrev igår. Ja, i skolan hade vi syslöjd, musik, engelska, lunch, SO. På syslöjden så sydde jag såklart och de var inte skojsigt för varje gång jag inte är sur på syslöjden så förstör min lärare det x( Sen på musiken skrev jag klart nästan alla frågor, har bara en fråga kvar, de är typ en skrivuppgift man ska skriva om en artist och jag skrev om Michael Jackson. Och på musiken kollade vi också på http://www.youtube.com/watch?v=gpHdkzG9oEA jag och Andréa garvade typ ihjäl oss, fast de gjorde de andra med xd På engelskan hade vi inget läxförhör utan bara en läxa vi skulle göra. Så vi fick jobba på vårat arbetsschema och Harry Houdini för sista ggn. Sen till lunch så blev de äcklig biff och typ skalade äpplen x) Sen hade vi bajjs-SO men de var ganska roligt vi fick göra en teater om typ Gustav III x)) Sen gick jag Andréa och Julia hem till Andréa, v i spelade pingis och gjorde maränger, dom blev goda fast vääldigt kladdiga, sen så åtå vi tacos. Så åkte jag hem och åt chips (jag vet att jag är supernyttig 8)) och kollade på Lets Dance, jag trodde Claduia skulle vinna men de blev Mattias, fast jag hejjade inte på ngn, så de spelade ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0