Hälsoäventyret i Uppsala

Idag var jag som sagt på hälsoäventyret i uppsala. Vi pratade om tobak och sånt typ xD Eftersom vi kom från Uppsala hoppade jag och Andréa av vid Säva och vi var duktiga som inte gick under vägen. Det  var typ en halvmeter snö så vi drunknade(stavning) typ. Sen mockade vi på stallplanen och i två sjukhagar. Sen hjällpte vi alla som skulle rida och putsade massa sadlar och sånt. Sen hade vi stallvärdinnekurs. Nu måste jag sluta skriva för batteriet håller på att ta slut och jag orkar inte hämta laddaren.
BTW. imorrn ska jag hoppa barbacka på bästa Peter <3                                                                           // CIISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0