Lördag & Snödag?

Hejj, skriver om både lördag och söndag idag. Igår, lördag så åt vi utomhus o grillade fast
de blev lite kallt efter ett tag xP Efter det åkte jag till stallet för att fixa mitt lås som var sönder. Så nu funkar de igen. På kvällen kollade jag på Jakten på Julia och dissade Körslaget. De var ganska bra fast efter det sprang jag ner och lyssnade på körslaget^^ De var allt om lördagen :P
Sö/ndag? Idag har de inte hänt mycket än klockan är faktiskt bara 10:42 :P Senare ska jag med och kolla på bil osm vi ska köpa. Fast åker mest med för att jag ska köpa ny vårjacka på Hööks. Och ja är de Söndag eller Snödag? Just nu H A T A R jag bajjs snön, så fort man kollar utanför fönstret ser man mest virvlande snö :S Jag kommer lägga in ett nytt "bloggar ni borde läsa" snart kommentera eran blogg om ni inte kommenterat den på bdb och om jag inte redan lagt upp den, fast bara om ni vill såklart x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0