Måndag, ridning på Lucky

Hej!
Första blogginlägget får handla om måndagen. Hela dagen tränade jag på SO-provet, 70 instuderingsfrågor. Vid 4 åkte jag till stallet för att vara stallvärdinna och sen rida. Fick Lucky, först före var jag lite nervös för han skulle springa och inte alls gå att bromsa. Men de gick bra han sprang inte värre än Peter och Peter går inte alls att bromsa. Det kändes faktiskt ganska bra förutom i galoppen då jag inte kunde bromsa honom föränn han kom i kapp hästen framför, konstigt nog lyckades jag alltid hamna bakom Gangzter och jag ville inte svänga över eftersom då hade han fått fri väg. Så de var nog ändå bra att ha Gangzter som var som ett stopp ;)

Kommentarer
Postat av: klaaara :D

twihihh mamma tkte det såg fint ut :D jag me fast jag såg typ inget xd

2010-03-16 @ 20:52:49
Postat av: Cissi :DD

Haha, va bra att din mamma tyckte de ;D

2010-03-16 @ 20:54:48
URL: http://cissihjartapeter.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, Lucky är rolig ;)

2010-03-17 @ 14:28:00
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Cissi :DD

aa, de borde väl du tycka eftersom du är fodervärd ;);)<3

2010-03-18 @ 21:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0