Markarbete & magsjuka

Ja, dagen började med att jag fick sjuts så jag slapp stressa på morgonen :D Och som ni ser på rubriken, magsjuka, inte för att jag är magsjuk men jag känner mig lite småkonstig i magen xD Men vi var bara 5 st bumbibjörnar (våran halvklass heter så x)) idag. Andréa, Elin H, Alexandra och VF gick hem eller alla förutom VF gick hem :P
Sen stallet :D Jag satt själv på bajjsbussen ingen Marika, ingen Alexandra, ingen lisa, ingen Hanna ingen Andréa ingen var där. Fast de var ju inte så konstigt att Lisa, Marika och Alexandra inte var där för dom slutar ju en itmme senare. Men jag pratade i telefon med Julia i stället och sen när jag skulle gå av så tappade jag tydligen min nyckel för i stallet skulle jag visa Kurt, en igelkott på min nyckelknippa (x)) Då hittade eller jag ringde pappa och han skulle hämta våran nya bil så han åkte förbi Högbergs och hittade nycklarna fram i bussen, han ringde dit och sen fick han komma :D Lucky var galen idag enligt mig eller inte osm förra gången. Vi skulle galoppera över bommar utan stigbyglar och Lucky hoppade stort över dem så jag trodde jag skulle dö men jag fick ta stigbyglarna sen. Nästa måndag blir de ingen ridning eller inget lektionen men jag ska rida Candy hela påsklovet för Sara är i London då. Näst, nästa måndag ska jag rida Candy och vi ska ha programridning, jag vill rida lektion på henne så jag vet vad jag behöver träna mycket på när jag rider privat :) Tack och hejj leverpastej :D

Kommentarer
Postat av: Saraaa :D:D

Hahaha, jag ska faktiskt till NewYork :D Det är mycket coolare faktiskt :D <3

2010-03-30 @ 16:01:44
Postat av: Cissi :DD

jag kanske har lite dåligt minne men du kan du åka till ett bättre ställe nästa gång för jag har svårt att uttala new york när alla frågar vart du är! xD

2010-04-12 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0