Onsdag, Torsdag

Igår, onsdag, red jag istället för Sara på Candy, fick rida hennes lektion, det gick ganska bra. Tack för att jag fick rida din lektion Sara! :D Vi gjorde öppna och slutna men jag (candy) behövde bar göra öppna för hon var itne så lätt med de. Sen så borstade jag i typ 45 minuter före också och putsade rätt nogra efter :)
Idag, torsdag. Red bästa Peter skulle ridit Darky men alla skulle rida barbacka då fick jag rida Peter om jag ville för jag frågade xD Vi hade en tävling man skulle sitta i damsadel, barbacka så långt så möjligt. Andra omgången så höll jag på ramla av men vände mig och la mig på magen och sen ramlad jag av men Peter sprang fortfarande så då typ galoperade han runt och jag sprang och försökte bromsa brevid. Candy var på andra sidan och blev typ rädd när Peter kom xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0