Tierps, ryttarklubb?

Japp, idag var jag och kollade på folk som red i Tierp, jag var hästskötare åt Klara J :) Jag hann inte se lagklassen men jag skriver alla resultat jag kommer ihåg, tror jag kommer ihår rätt (: Kommer inte ihåg vilken som var vilken för de som inte tävlade i lagklassen men skriver från den klassen jag kom ihåg :-)
Klara J - Quattro - 4 fel
Lisa H - Helmut - Felfri
Sara T - Bimmis - 4 fel
Anna J - Lucky - Felfri (?)
Johanna L - Mandy - Första klassen; 4 fel Andra klassen; avramling, uteslutning
Kristin E - Millan - 4 fel
Elin B - Gangzter - Felfri (?)
Linn W - Nisse - 4 fel, utgick i andra klassen
Sanna W - Erika - 4 fel (?)
Anna och Pam kunde inte starta för Pam trampade på sig själv, typ. Elin och Gangzter fick ta deras lagplats! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

HAha, vi var felfria i båda :P (A)

2010-03-30 @ 19:50:28
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0