Tisdag och SO-prov :S

Idag hade vi SO-provet jag tränade till igår. Det gick ganska bra dom frågor jag inte kunde gissade jag svaren på (^^) På lunch-rasten gick jag hem till Andréa och hälsade på hennes kanin, Andréa var så klart med. På idrotten hade vi egentligen ingen lärare eftersom Klister var sjuk men Stina brukar vara med oss för att ingen lyssnar på Klister. Så vi fick ha Stina och vi gjorde någon konstig hinderbaningsgrejs. Efter skolan följde Julia och Andréa med mig hem. Vi har skottat studsmattan(stavning)och ätit kakor. Vi skulle ha bakat chokladbollar men vi hann inte göra de för vi var duktiga och gjorde halva matteläxan istället. Dom åkte nyss hem så nu är det tyst i huset xD
/ Cässi :D

Kommentarer
Postat av: Jossan :D

Hihi vi såg er på studsmattan när vi åkte hem från stallet ^^

2010-03-16 @ 19:57:45
URL: http://theprettyoptimist.blogg.se/
Postat av: Cissi :DD

Haha, då var de eran bil jag såg ;)

2010-03-16 @ 20:04:13
URL: http://cissihjartapeter.blogg.se/
Postat av: klara :DDD

mahahahmaa interssant :P haha men det vare men jag vetne bara va jag ska kommentera för nått ;)<3

2010-03-16 @ 20:55:02
Postat av: Anonym

De är bra bara du kommenterar, klara! ;D

2010-03-18 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0