Tisdag, onsdag

Tjenare! :D Tänkte skriva om tisdag och onsdag för de blev inget iår, inte för att de hände mycket mer än att jag gick i skolan men x) Jag hade utvecklingssamtal de gick bra, ja som jag sa hände de inte mycket mer tränade på franskan och hoppade studsmatta^^
Idag, onsdag. Red inte eftersom Sara rider lektion på onsdagar och så kundej ga ju inte i tisdags men imorrn sk ajag rida antingen Peter  och Candy eller bara Candy :) Eftersom de är elevens val ridning så ska jag rida Peter men om jag ska åka till sporren (köpa lädershortchaps) så hinner jag inte rida Candy efter så då kanske de blir lektion på henne. På stallvärdinnekursen var vi bara 7 stycken så vi fick göra lekar (a) Nu lyssnar jag på Drömmen om Italien, "tränar" på engelska glosor, kollar mest på dem men de är rätt lätta, o så skriver jag ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0