Torsdag, elevensval ridning

Hejsan ;) Dagen började med att jag missade bajsbussen sen så hade vi NO på morgonen, sen idrott, bild, lunch. Och så någon konstig jobbig matte tävling den hette typ Kängurutävlingen - Benjamin eller ngt (xD). Sen red jag Peter och de var faktiskt nästan mer jobbigt än roligt att rida, nästan bara nästan. Han väjde undan några gånger men han var helt galen så fort jag kommit över hindrena bara sprang han och blev helt galen, fast han brukar ju springa osm en galning men ja. På slutet hoppade vi typ en liten bana då gick de kite bättre men han var pigg som en gris fast han springer  som jag sa alltid men de gick knappt att få stopp på honom alls :S Fast han är ju såklart bäst ändå ;D<33
// CISSI :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0