10.000 steg – mitt mål!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska gå 10.000 steg varje dag . Min mobil räknar att 10.000 är så många steg man ska gå för att må bra och då blir mätaren och den dagen grön.

 

Idag hade jag bara gått runt 3.000 steg så jag gick med min brorsa till busshållsplatsen sprang på stället medan han väntade på bussen, gick en promenad runt grannarna gick runt huset ett var med min kanin. Jag gick också och lämnade tvätten från tvättstugan så jag tog en tröja eller så och sprang och lämnade den till rätt rum fram och tillbaka, upp och ner tills det bara var några kläder kvar. Jag blev ju helt järntvättad, haha. Hittills har jag gått 7901 steg kvar och klockan är 20.00, tror ni jag klarar det? :O

 

Red i alla fall Millan igår, markarbete det gick bra, puss på ponnyn <3 Har varit väldigt duktig idag också tränat engelska glosor, kollat genom franskan, gjort halva matte-läxan. Okej, det var inte så mycket men ska snart göra mer… Nu ska jag titta på Välkommen åter! :-)

Cissiiiiiiii :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0