Hoppträning på Millan!

Igår var de hoppträning och jag fick rida Millan :)
På framridningen kändes hon rätt pigg, man får gasa igång henne eller vad man ska säga. Hoppträningen gick väl rätt bra förutom att jag svängde alldelles för tidigt så vi kom in konstigt men de fixade sig andra gången vi kom in på hindret. Men de kändes som att jag red väldigt flängit och bara satt där men Katta sa att antigen för man gasa och ha en flack galopp eller ingen alls, så de kanske inte är så konstigt. Ganska lyckad hopptränig iaf. Dressyr på Millan på måndag :)
Redigering jag

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Vad roligt att du börjat gilla Millan :D

sv: haha vad bra x)

2010-10-02 @ 17:54:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0