Hoppträning på Paulin :O

Haha, ja, jag red Paulin (stor kraftig d-ponny, enligt mig), helst sjukt ju xD Jag skulle ha valt mellan Quattro Paulin men de blev Paulin ändå. På framridningen trodde jag att jag skulle dö, hans galopp gickverkligen inte att sitta och den var jätte obekväm men jag överlevde. Vi började med att hoppa tre sockerbitshinder, vi skulle hoppa på ett visst antal galoppsprång och sen ett galoppsprång mindre. Efter det hoppade vi bana, sockerbitshindrena, snett igenom vattenmatta, långsida räcke + oxer. Han hoppade med hyfsad fart så vi kom runt, ingen som jag vill rida igen men alltid bra att variera. Det gick ändå mycket bättre än vad jag trodde!
 
Muffin          Jag          Vitnos                          Wera                                          Siluett bild, min visningsbild-                                     

Foto: ellinorfoto: jagfoto: dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0