Tretton år och...tonåring :O

Fyller alltså tretton idag, tänkte nu säga allt jag fick om någon orkar läsa haha, nä men fick en del ;D

 

- Framkallade bilder, av mamma och pappa

- Handtvål, sparbössa, hårspännen, badtvål, nagelsätt, av kusiner

- Badsalt och parfym, av Andréa

- Knäck, haha, av mamma

- Brev, toblerone, choklad-hjärtan, porslinshäst, Special Friend hjärta, dikt, minigris (mobilsmycke), av Elin L

- Ramar, mamma och pappa

- Mascara, av syster

- Gardin, påslakan + örngott i blått, av mamma och pappa

- 2 blå långärmade, ett svart/vitt och ett vitt/rött, 2 koftor, armband + halsband, av mamma och pappa

- 150 kronor, av farfar

- Nya tofflor, älskar mina gamla men mamma tyckte de var slitna :(, av mamma och pappa

- Cirkel matta i blå, av Marcus (brorsa)

- Spotify lista och matlagning, av Dennis (brorsa)

- Choklad kaka och godisask, av Elin H

- Choklad kaka, av Alexandra

- Mascara, pruttlera och pappersgubbe, av Julia

 

Tack så jätte mycket för alla super fina presenter, är sjukt nöjd! :D

 

Bilder kommer senare när jag satt upp bilderna på väggen :)

bäst<3

- en av bilderna jag fick framkallad :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha okej :) de är bara helt vanligt marinblått men visst ;D

2010-10-14 @ 21:59:44
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra presenter ;)

2010-10-19 @ 08:06:35
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Åh så söt bild =)

2010-11-13 @ 15:48:23
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0