Dressyr på M :)

Dressyr;

Dressyr vet jag inte riktigt om man kan kalla det, vi red på terrängbanan. Vi red runt på en liten volt, hoppade stocken någon gång också. Michaela (ridlärare) sa att vi skulle rida med korta läder, så de gick sådär, kunde inte slappna av och de var blåsigt. Men de kan ju  inte alltid gå bra…:P

 

Prao för en dag; Idag (onsdag) skulle jag praoat på min pappas jobb men han hade ett möte han skulle på som inte jag fick följa med på, han jobbar som militär typ. Så istället blev det att jag praoar på mammas jobb 15.00-20.00 i eftermiddag, hon jobbar på äldreboende…Får hoppas de blir lite orligt iaf, haha x)

 

Eftersom jag varit hemma under dagen så har jag pluggat, engelska och matte prov imorrn. Gick ut och gick lite med mamma och sen har vi varit ute hos kaninerna och byggt som en ramp så de kan kliva upp på ett rum, ungefär. Jag gjorde en bild på kaninburen i Paint (haha) men den ville inte laddas upp :(

Hadebra alla! :DDDD


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Hha, precis :)<3

2010-09-29 @ 14:18:15
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0