Stora framsteg med min Lilla Muffin... (:

På de två åren jag haft honom nu har han förändrats mycket!  När jag fick honom så var han mycket mer annorlunda, stressad. Han hoppade jättebra men hade ingen kondis eller kontroll, men de blev bättre hon han har hoppat upp till 60cm.
Första gången jag släppte honom lös så sprang han runt var helt vild och galen, nu springer han helt lös utan problem. Han har ju också blivit äldre så vi hoppar inte lika mycket längre, nästan inte alls för de känns som att han inte orkar och då tycker han inte det är roligt längre.
Men de största är nog att han blivit mycket mer gosig och mindre stressad. Det har varit de två/tre senaste månaderna som han blivit lugnare och kunnat koppla av. Jag har myst mycket mer med honom och tagit det lugnt, ett steg i taget liksom. Nu är han 6 år.
Kommentera gärna om du undrar något mer eller om du också har en kanin? :)
1 2
Ett/Två år sen, datumet  I  Två/Tre månader sen :)
på bilden stämmer inte
(bilderna är klickbara)
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Kristn

sv: nej vi borde ha tagit det! :)

2010-09-19 @ 20:49:39
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0