Uppdatering!

Har inte uppdaterat på nästan en vecka nu, jag är inne på datorn ganska ofta men skriver mest när något roligare än bara en vanlig skoldag.
I måndags red jag Millan och vi hoppade terräng, de var skitkul hon var hur pigg som helst. Vi red genom vattengraven, hoppade däckhindret, lilla och stora graven, lilla banken och upp/nerhoppet. Har föressten inte varit i stallet sen i måndags (:o) beror mest på alla läxor, åker hem och plugga istället för att åka till stallet. Men de är bara att plugga på även fast man inte orkar och om jag tycker de är jobbigt nu kommer jag aldrig klara högre än sjuan så bara att jobba på. Läxor vi har den här veckan;
Måndag: Inget.
Tisdag: SO, om man inte hunnit med det i skolan.
Onsdag: Engelska glosor, förhör.
Torsdag: Matte "glosor", förhör. Sjutton franska möbler, förhör.
Fredag: NO förklara tre ord och läsa två sidor, inget förhör. Svenska, redovisa om något man sett på nyheterna eller tidningen om Valet 2010.
Är ju egentligen inte så mycket men man vill ju hinna göra mycket mer än bara läxor, som nu sitta vid datorn, massa mer saker. Så de tar ganska mycket tid.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aja, idag hade vi iaf idrott och de var friidrott :D Först kom vi tio minuter för sent för vi trodde vi börja senare. De första vi gjorde var tre-hopp man startade vänster, vänster, höger, jämfota, vi fick veta hur mycket vi hade kvar till nian jag hade typ 17cm kvar (4, 83)men de var bäst bland tjejerna iaf. Efter de skulle vi springa så fort så möjligt på 200m hamnade först på 42 sekunder och sen till 40, i nian ska man klara runt 38 sekunder, inte så långt kvar. Sen hade vi Elevens Val (jag har syslöjd) de var kuligt :D
Blev ett långt inlägg, btw. tycker ni jag ska börja med dagens outfit? ;P
eftervarjeinläggg

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHA Christer har fastnat på tre STEG! XD Jag hoppade typ preci 5m, och killar körde runt på 7m xD

2010-09-09 @ 17:08:04
URL: http://mynameisminna.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Haha :D

MINNA MINNA MINNA :D:D Jag kastade 15 meter på spju ^w^

2010-09-12 @ 00:20:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: tack :D

2010-09-12 @ 21:01:26
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV; nej, vi bor på fjärde våningen! ;)

2010-09-12 @ 22:42:04
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0