Vilse i skogen...orientering :O

Orientering
Haha, ja, vi gick vilse. Jag och Andrea orienterade som vanligt, de gick väl bra i början. Vi plockade upp Alexandra på vägen till nästa station och där efter mötte vi VF som sa att vi skulle följa stigen innåt. Så vi gick in på stigen ganska långt forsatte långt in och sen hittade vi en kontroll men de hade vi redan skrivit i :s Efter de forsatte vi frammåt på stigen vi gick och gick och sen såg jag en väg och tänkte "Ja det är eljuspåret stigen" och springer ut till vägen men när vi väl kommer fram ser vi att de står en liten skylt och där står de "Naturreservat". Det var en jättefin liten väg, men vi var ju inte rätt. Jag sa att vi skulle forsätta på vägen men nej de tyckte inte Andrea så vi forsatte genom en stig (inte samma som dit) och såg ett träd som såg ut som världens största tjur, "den" var jätte lsäkig men jag vågade faktiskt gå för bi "den". Vi sprang, sprang och tillslut hittade vi vägen, phu. Filmade allt detta, roligt att titta på om två år, haha xD
Löshoppning
Efter skolan åkte jag, Elin H, Elin L och Andrea hem till Julia med henne såklart. Där skulle vi löshoppa Macintosh, Mackan. Han var helgalen i början sprang, sprang sparkade bakut men sen hoppade han bättre och kom över 90cm tror jag de blev. Men de var jätte regnigt och blåsigt så han skötte sig bra ändå. Sen körde jag Julia o Andrea kurra gömma i stallet, hehe xD Nu ska jag se på Idol!

Föressten någon annan som lyckats gå vilse vid orientering? o.O
1

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Va :o Har Peter det? :( Staackarn :'(

2010-09-14 @ 20:54:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; tack :D

2010-09-14 @ 23:06:57
URL: http://youknowsara.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag varnade ju er för att gå vilse. Erat vilse slår inte oss. Vi fattade absolut inte var vi var och gick bara runt i cirklar och på något sätt så hittade vi kontrollen även fast vi var helt lost i en jätte "skogig" skog! XD Sen gick vi runt runt och kom till en traktor väg, som vi fortsatte på jätte länge och på något sätt kom vi ut XD

2010-09-15 @ 14:22:13
URL: http://mynameisminna.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Men hellre pelham än pessoa D': D':

2010-09-15 @ 19:16:56
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0