Dressyr/Markarbete med Millan!

Idag stog markarbete på schemat, fast det blev nog mest dressyr men ändå! Jag skulle ha ridit Fille men eftersom att hade tävlat idag så skulle han vila så det blev Millan som istället ;) Jag försökte att få fram henne från början så att hon piggnade till och det blevresultat hon var pigg sen och ville knappt stanna :O Det känns iaf som att vi börjat hitta formen bättre nu och lärt känna varandra så mycket bättre än i sommras som var bland de första gångerna jag red henne! Vi skulle senträna på att stå upp inför terrängen, stå upp innan, över och efter hindret. Det gick bra i väsnter varv men i höger varv tror jag att jag släppte efter på yttertygeln för jag hade liksom ingen koll över innerbogen så vi kom inte ens inpå hindret men sen så gick det bättre! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0