Terräng på Millan

Idag stog terräng på schemat! Jag tycker verkligen att terräng är jätteroligt och Millan verkar också gilla det men idag gick det inte så jättebra. Första hindrena gick bra lilla stocken, stora stocken och palisaden, hon hoppade också trappan som hon inte gjorde i sommras men efter andra gången som vi hoppade trappan så försökte ohn typ hoppa ner för nerhoppet, eller gå på sidan av de och gå in i någon buse. Jag hatar att inte ha kontroll (inte bara i ridningen i mörker också då jag inte ser vad som händer t.ex.) så jag började grina och hoppade inte flera hinder men sen på slutet så körde vi igenom vattengraven i alla fall. Kanske kommer bild, Josse fotade men eftersom jag knappt hoppade något så vet jag inte om de blev så bra :P Millan var gullig efter och gosade, hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0