Hoppspecial, Millan!

Skriver bara lite snabbt så att jag inte glömmer hur det gick, ungefär. Kommer inte ha internet på en vecka då jag åker till fjällen imorrn :)

På framridningen i början köndes hon inte jättepigg men jag tränade lite galoppfattningar från skritt och ökningar, sen var hon igång! Hon sparkade föressten ut en gång, hoppas att det var av glädje, hehe! Vi värmde upp i gruppen med jockeyläder ochskulle stå upp och räkna typ 1, 2, 3, 4 osv. i ordningen vi red. Vi hoppade sen fram på en åtta ochdet gick välbra, hon hade mycket fart! Vi hoppade sen en kombination som också gick ganska bra, inte lika br fart men inte jättedålig heller. Vi hoppade sen åttan, ett räcke och kombinationen som en bana! Det gick ganska bra inte lika bra fart då, men det kändes bra i alla fall :)

Efter var hon jättesöt jag stog och mös (myste?) med henne medans vi väntade på de andra och hon stod där och såg ut att njuta.. :')<3
Redigering jag

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Aww :')



sv: Okej, då ska jag fixa det :D

2011-02-27 @ 19:24:58
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0