Markarbete med Millan

Idag hade vi markarbete, jag skulle ridit Lucky men vifick aldrig på honom grimman och ingen ridlärare var där. Skulle inte bli roligt för honom om någon ridlärare sen kom för då hade det  blivit jättestressigt. Men jag kunde iaf ta Millan istället, vi travade på volter med bommar och fick galoppera fram i hela ridhuset så vi kom igång bra! Någon jagfaktiskt inte tänkt på men som min ridlärare sa var att hon blivit mycket bättre i galoppen och blivit starkare! Hon är inte alls lika lång och flack(stavas?) som förut och är mycket lättare att korta upp! Lektionen gick inte super men ohn hade bra fart och var jätteduktig men kändes som att jag inte riktigt red, men puss på ponnyn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0