Pay and Jump 11/2

Idag var det Pay and Jump istället för hoppträning! Jag hoppade Millan, en ½ 70 och en hel 80, hon gick en gång i 40 också men då inte med mig ;) Hon kändes inte så jättejättepigg först men sen när vi kommit igång och hoppade första runden så hade hon bra fart, den var felfri. Hon var nog lite pigg för att hon inte gillade publiken också. Andra så hade hon också jättebra fart men vi vägrade på en oxer mot collectingring (stavas?)2 gånger men sen la vi ner bakbommen och sen hoppade vi med bakbommen uppe igen. Resten av banan gick bra och det kändes som att jag "satt tillbaka" bättre med sitsen än vad jag brukar hon verkade nöjd och frustade flera gånger! :D Det kändes jättebra båda rundorna!

Foto Josse
Jag har inga nya på bilder på mig och Millan så det blir den nyaste bilden (som inte är ny). Jag vet att jag ser lite knasig ut, men men ;)
Foto: Josefine Andersson

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag använder Windows Movie Maker, helt kasst men, men xD Tack! :D

2011-02-13 @ 14:58:02
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0