Pepsi af Friheten markarbete'

Idag red jag Pepsi, en liten shettis! Jag red först lite dressyr, försökte göra öppna men det gick väl sådär.... I början hade vi verkligen ingen galopp men sen mot slutet fick hon mer fart och verkade tycka att det var roligt! Jag trodde hon skulle tycka att det var jättejobbigt med mig på ryggen eftersom jag är ganska lång och lite tung för henne men hon frustade flera gånger så hon dog nog inte. Men jag sprang ändå brevid henne lite så hon sprang utan tyngd.
Hon är faktiskt jätterolig att rida, synd att hon inte var liiite större bara ;)
Foto: Elin Bernövall redigering: jag
Hade ingen bild på Pepsi så ni får en bild som inte hör till alls men hon är ju så söt, lille Candy ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Vem är Candy? Är h*n en ridskolehäst och varför rider du inte den längre? :)

Skulle vara glad om du svarade med ett inlägg på bloggen :D

2011-02-13 @ 14:56:48
Postat av: Nelly Engdahl

Hej! Innan Pepsi flyttade till er ridskola så red jag hon i 3 år. Jag hoppade som högst med hon 70 cm :) Hon är världens sötaste gulligaste häst! Jag saknar hon så sjukt mycket! nästa gång du ser hon ge Pepsi en kram ifrån Nelly :) Har du facebook isåfall kan vi blli vänner ? :)

2011-03-14 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0