Dressyr med bebisen ♥

Igår skulle vi träna på öppna, tror jag det var. Vid framtravningen var ohn faktiskt hyfsat pigg, juste jag skulle pröva rida med två spön idag för att hon inte känner mig skänkel. Det gick inte så bra, de blev mest ivägen faktiskt. Iallafall vi galopperade fram på två stora volter, hon bryter kanppt av alls längre! Tog av stigbyglarna och jag fick lite träningsverk eftersom jag fick hålla igång henne i galoppen. Vi började sen med att träna öppna, eller bogen in - tvära. Hon ställde sig ganska in ganska bra efter ett tag, började slappna av. Öppna gick ganska bra! Hon lyssnade bra på skänkeln då och höll böjningen :) Faktist nöjd med ridpasset, det går frammåt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv : Ah, det suger att Peter Jihde slutar :O

Men det var nån från "Ballar av stål" som skulle bli programledare. Och när Andreas hörde att Peter Jihde skulle sluta, slutade typ han oxå



sv på bilderna: Tack :]<3

2011-03-23 @ 17:46:33
URL: http://genomlivethandihand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0