Hoppträning med Millan, som slutade annorlunda...

Igår var det som vanligt hoppträning med Millan! Det gick superduper bra, bästa hoppträningen jag minns typ, haha :D
Vi skulle hoppa igenom 5-kamparnas bana som de ska hoppa idag (lördag) det var 2 eller 3 kombinationer och två snettigenom vad jag minns. Det gick iallfall super, vi hade bra fart och jag tittar mycket bättre efter nästa hinder nu känns det som! Juste, Katta hade kommit på ett jättebra system till fart på pollen typ. Hon skulle säga hut fort man skulle rida från 1-5 så om hon ska 3 så var det normaltempo för den hästen och så. Tycker det fungerade bra, det passade bra till mig och Millan känns det som faktiskt! ;) Vi hoppade banan en gång var och sen hoppade vi bara en kombination efter det, kombinationen gick bra men efter sista hindret så ser jag bara hu Millan hals försvinner ner, ungefär. Sen minns jag att jag låg på marken och att jag såg hovar framför ögonen, som "swichade" föbi och det kändes tungt mot ryggen. Millan hade alltså gått omkull och rullade försiktigt och la en liten tyngd på mig men sen ställde hon sig försiktigt upp och jag satte mig upp. Det gick bra ändå med oss, jag skadades inte och Millan kändes normal. Som Emma sa "det var nog första och sista gången det hända iallfall" och ja det får vi väl hoppas!
Puss på dig ponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

shiiet :o



sv: haha ja visst är det? :D

Tror det kommer bli as najs med det rosa tränset 8D

2011-03-24 @ 22:12:30
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0