Terräng 2 med Schamilia

På framridningen så gick det ganska bra, hon hade inte gått någon lektion eftersom att de körde så hon hade mer energi än vanligt. Hon började släppa efter, så det går framåt! Några gånger satt formen där, men inte så länge men det är alltid något och jag vet att hon kan så det är bara att fortsätta träna!

Idag hoppade vi terräng, som förra veckan! Det gick mycket bättre idag. Vi hoppade däckhindret, coffin, stockar, vattengraven, nerhoppet. Det gick superbra, jag var mer beredd ifall hon skulle busa idag ;) Jag skulle hoppa "häcken" och oxern också men hon ville inte bort från sina vänner och draghjälp funkade inte så jag red bara förbi hindrena så att hon fick se ändå. Jag har aldrig hoppat "häcken" men oxern har jag ju hoppat förut så det är bara "häcken" jag måste hoppa! :D
Det kommer kanske någon bild också senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0