Programridning Schamilia

Idag så var det programridning för de som är med i Fälttävlanssatsningen :)
Hon kändes ganska fin på framridningen, det var ju supervarmt så jag arbetade mest i skritten lite i traven. Galopperade bara någon långsida eller två då hon inte har världens bästa kondition, men hyfsat bra ändå (a)
-
På banan kändes det ganska bra. Jag red inte ut i hörnorna, fattade galopp för sent och när vi skulle rida snett igenom precis i början så stannade hon och bajsade...Men annars så gick det väl ganska bra, det gick mycket bättre på framridningen för på banan han jag knappt tänka på formen utan behövde få henne framåt.
-
Vet inte om jag vill skriva procenten här, men kan säga att det inte var godkänt, tyvärr :( Men ponnyn kämpade på riktigt bra, hon frustade också på banan så hon var iallafall avslappnad och jag vill att hon ska trivas så det gör mig glad bara hon frustar faktiskt, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0