Something new in the old

Nu har jag bestämt att börja blogga här igen, på min egna blogg. Berryd är borttagen, både jag och Andréa hade ingen blogglust, vilja och tid. Lite sorgligt, bloggen var ju i gång på riktigt ett tag! Med flera inlägg varje dag och flera kommentarer och ibland bomber av besökare. Så jag är glad att det inte var jag som behövde trycka på "Ta bort bloggen-knappen" hade suttit och gråtit då nästan, haha...Nej, men vissa saker är jag sjukt känslig med och det här var en av alla men det blev bäst så ändå, att ta bort den alltså.

Här ska jag blogga om allt, om mig och mitt liv. Skolan, konfan, stallet, ripassen osv. ALLT! Det låter väldigt tråkigt och en hel del är säkert tråkigt också men jag har bestämt att här ska jag blogga helt utan press. Jag tänker inte stressa en sekund för bloggen, inte känna mig tvingad att blogga. Jag kommer bara skriva för att jag vill och tycker att det är roligt! Vissa dagar kan det bombas med inlägg och en annan inget inlägg alls.

Namnet passar inte lika bra nu som det gjorde när bloggen startades. Klart jag älskar Peter, finaste ponnyplutten men det är inte alls på samma sätt som förut och jag hälsar knappt på honom längre. Blir helt ledsen när jag går in till honom, tänker bara på alla minnen, alla fina minnen (okej, alla var inte så fina då men är fina nu i efterhand..) ♥ Men får faktiskt ta och gå in och hälsa på honom lite oftare, fina ponnyn.

Designen behåller jag, just nu i alla fall!
En bild på mig och en übersöt Robin!
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0